Sponsorater til foreninger

Lyngby Boldklub af 1921 og A/S

Vores moderklub har over 1.300 medlemmer i alle aldre og køn. Hvis du ønsker at tegne et sponsorat i en forening, kan du støtte græsrodsfodbolden i Lyngby-Taarbæk kommune.
NB: Sponsorater til foreninger kan trækkes fra i skat.

sponsorat til foreninger

Nedenfor kan du se en oversigt over hvilke type sponsorater i sport vi kan tilbyde.

Trøjesponsor

Mulighed for trøjesponsorat helt ned fra U5 til veteranhold.

Skilte på træningsbaner

På vores træningsbaner har du mulighed for konstant eksponering alle årets 365 dage.

Fodboldcamp sponsor

Til vores årlige fodboldcamp kan du blive eksponeret på træningstrøjer og alt eksternt markedsføringsmateriale.

sponsorat i moderklubben

Målgrupper i alle aldre

Lyngby Boldklub er en klub for alle - uanset alder, køn, nationalitet og religion. Der er hold for alle aldre - fra 4 år til grand superveteraner (54+).

Et af Danmarks bedste akademier

Vi kan bryste os af at være et af Danmarks bedste talentmiljøer, men vi har også tradion for at have plads til det useriøse fodbold hvor der er fokus på glæden ved fodbold.

En klub for livet

Lyngby Boldklub er en klub for livet - Den helt særlige Lyngby-ånd der går gennem hele klubben sætter sig i folk. Dit brand kan derfor blive genkendt af alle kongeblå fans og dem vi møder på vejen.

Interesseret i at høre mere?

Sponsorat i Lyngby Boldklub A/S

Synergien mellem et partnerskab i både moderklubben og eliteafdelingen kan skabe ekstra gennemslagskraft hos fansene.

Hvis du er interesseret i at læse mere om hvad vi kan tilbyde i den professionelle afdeling kan du læse mere om vores forskellige muligheder her.

kontakt os

Ønsker du at indgå et partnerskab med moderklubben og elite-afdelingen, så kontakt os nedenfor, hvor vi vil indgå i en dialog.