Magnusson: Vi elsker den her type kampe

Sævar Magnusson glæder sig til morgendagens store kamp mod Vejle, hvor der er vigtige point på højkant. Islændingen nyder de store kampe på Lyngby Stadion.

Man kan med rette forvente spænding og dramatik, når der fredag aften fløjtes op til noget af en kamp på Lyngby Stadion.

Modstanderen er nemlig Vejle BK, og de jagter ligesom De Kongeblå vigtige point i den utroligt tætte bundstrid.

Man kunne derfor fristes til at tro, at De Kongeblå føler et vist pres forud for kampen, men spørger man Sævar Magnusson, er det tværtimod kun spænding og glæde, der fylder forud for opgøret.

– Vi glæder os helt vildt. Det er jo kampe som de her, vi spiller fodbold for, hvor der virkelig er noget på spil og stadion er elektrisk. Jeg føler, at truppen er et rigtig godt sted, hvor vi selvfølgelig er spændte, men kun på en god måde, så vi er klar til at gå ud og give alt, hvad vi har i os, siger Sævar Magnusson inden, at han fortsætter.

– Det er selvfølgelig ikke decideret sjovt at ligge i bunden, men vi har stadig alt i egne hænder, og os der var her i sidste sæson ved, hvor meget det er værd. Vi skal bare ud at gribe chancen foran vores egne fantastiske fans. Fredag aften på Lyngby Stadion – det er altid fantastisk.

Sævar Magnusson og resten af Lyngby Boldklub-mandskabet var i sidste weekend tæt på at få point med hjem fra Viborg, men en sen scoring gjorde, at De Kongeblå måtte pointløse hjem.

Selvom resultatet ærgrede Sævar Magnusson, føler han, at kampen var et godt afsæt mod fredagens opgør.

– Jeg synes, at vi spillede en rigtig fin kamp og også en af vores absolut bedste i foråret. Vi følte, at vi igen ramte et udtryk, der skal til for at få point i de her tætte kampe, og det skal vi tage med os i morgen, slutter islændingen.

Du køber billetter til kampen mod Vejle her.

Sævar Magnusson præsenteres af Pops Pizza.