Lissens: Vi skal udnytte vores hjemmebane

Lucas Lissens ser frem mod aftenens kamp, hvor han håber, at Lyngby Stadion kan hjælpe holdet frem mod tre vigtige point.

Der er vigtige point på højkant, når Lyngby Boldklub i aften tager imod Vejle BK hjemme på Lyngby Stadion.

Lucas Lissens ser frem mod kampen og glæder sig især over, at kampen er hjemme på eget græs foran fansene, der har imponeret ham siden hans ankomst til De Kongeblå.

– Det bliver en fantastisk spændende kamp, og jeg glæder mig til den her elektriske stemning, som jeg allerede har oplevet nogle gange på Lyngby Stadion. Jeg forventer en tæt kamp, der kan blive afgjort på marginalerne, så det er vigtigt, at vi får fansene med os fra start af. De kan være med til at de små ting går vores vej, siger Lucas Lissens inden, at han roser fansene.

– Jeg har generelt været rigtig positiv overrasket over den stærke kultur her i klubben, og det gælder ikke mindst stemningen blandt vores fans. De er virkelig med os i både med- og modgang, og vi håber alle, at vi kan give dem en stor oplevelse i morgen, slutter Lissens.

Du kan fortsat købe billet til kampen her.

Lucas Lissens præsenteres af NordSpace