Hvor køber jeg billet

Du kan til alle vores hjemmekampe købe din billet i forsalg – så sparer du både tid og penge! Klik her!

Du behøver ikke at printe din billet ud, hvis du har din billet på smartphone, da den her kan scannes derpå. Husk blot at have strøm på telefonen.

Du kan naturligvis spare endnu flere penge ved at købe et sæsonkort! Det gør du også på vores webshop.

Ståplads Siddeplads Køb på stadion*
Voksen 120 kr. 130 kr. 150 kr.
Børn u/14** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Studerende*** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Pensionister 90 kr. 100 kr. 120 kr.

*) NB: Der sælges kun ståplads-billetter i billetsalget på stadion. Skal du have en siddeplads skal du derfor købe i forsalg.

**) Børn under 3 år kan kommer gratis ind og behøver ikke egen billet – med mindre du ønsker at barnet får sin egen siddeplads. I det tilfælde skal du købe en børnebillet i forsalg.

Er dit barn under 14 år og Lyngby-fan kan barnet komme gratis ind ved indmeldelse i vores børneklub De Små Vikinger. Det kan du læse om her.

***) Prisen gælder aktive studerende, og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.

Husk også du kan købe sæsonkort som abonnement, hvor priserne starter fra 60 kr. om måneden. Det kan du købe ved at klikke her.

Har du et spørgsmål, så send en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Inkluderer billetten en ledsager?

Billetter inkluderer ikke pladser til ledsager.
Du kan kontakte kundeservice@lyngby-boldklub.dk, hvor du fremsender gyldigt ledsagerkort. Her vil du får tilsendt en gratis billet til din ledsager.
Alternativt kan du på kampdage henvende dig i billetskuret og få udleveret en gratis billet, ved fremvisning af gyldigt ledsagerkort.

Ledsagerbilletten vil være en ståplads, hvilket betyder at man kan stå ved siden af sin følgeperson.
Hvis der ønskes siddeplads, vil dette skulle købes separat via vores billetside. Det kan ikke garanteres, at der er ledige siddepladser tæt på handicapområder.

Hjemmebane- og neutrale fans
Ved den nordlige indgang ved træningsbanerne ligger Port 9 (Hovedindgang) og Port 8. Her kan du købe billetter til de åbne afsnit tilhørende Lyngby Boldklubs hjemmepublikum, stemnings-afsnit, familie-afsnit samt neutrale afsnit. Herfra er der adgang til de to langside-tribuner. Adgang foregår kun gennem kolonihaverne med indgang fra Lundtoftevej.

Udehold
Udeholdets tilskuere kan købe billetter online eller i billetskuret foran udebanesektionen. Fra udeholdets indgang er der adgang til det lukkede udebaneafsnit gennem Port 1 til “Ståpladser Syd” og/eller Udebanetribunen.

Er det tilladt af bære udeholdets trøje og merchandise:
I udebaneafsnittet er det tilladt at bære udeholdets trøje eller merchandise.

I hjemmebane- og neutrale afsnit er det ikke tilladt at bære udeholdets trøje eller merchandise.

Køb billetter eller sæsonkort til Lyngby Stadion

Parkering

Parkerings-mulighederne ved stadion er ofte begrænset, hvorfor publikum opfordres til også at benytte parkeringen ved DTU, et lille stykke længere henne ad Lundtoftevej.

Se oversigten over parkeringsmuligheder ved besøg på Lyngby Stadion.

Hvor er kørestolspladserne placeret?
Hjemmebane:
Michael Schäfer Tribunen: Der er allokeret 5 kørestolspladser i afsnit E. Pladserne kan købes via billetside.
Fanzonen: Der er allokeret 3 kørestolspladser. Pladser kan ikke købes via billetside, da det er først-til-mølle.

Udebane:
J-Jensen Tribunen: Der er allokeret 3 kørestolspladser. Pladser kan ikke købes via billetside, da det er først-til-mølle.
Østtribunen: Der er allokeret 3 kørestolspladser. Pladser kan ikke købes via billetside, da det er først-til-mølle.

3 pladser i hjørnet af sydtribunen i udebaneafsnittet.

3 pladser i fanzonen - Først til mølle

3 pladser ved hegnet i udebaneafsnittet på østtribunen

5 pladser i afsnit E på Michael Schäfer Tribunen

Hvilken indgang skal benyttes

Hjemmebaneafsnit: Port 9 (HOVEDINDGANG) – Adgang gennem kolonihaverne. Porten åbner 2 timer før kick off.

Hjemmebaneafsnit: Port 8 – Adgang gennem kolonihaverne. Porten åbner 1 time før kick off.

Udebaneafsnit: Port 1 – Adgang fra Sorgenfrigårdsvej. Porten åbner 1 time før kick off.

Skal der benyttes elevator?
Det er ikke nødvendigt at benytte elevator i hjemmebane- og udebaneafsnit.
Der er mulighed for at benytte elevator på Michael Schäfer Tribunen, hvis man skal have adgang til afsnit E + F + G.
Boder & Toiletforhold

På Lyngby Stadion er det både muligt at købe den legendariske Lyngby-Pølse fra Öxneholm, samt øl og sodavand fra Carlsberg.

Derudover har vi et vegetarisk alternativ, hvis man ikke spiser kød.

Toiletforhold

Der findes handicaptoiletter i både hjemme/neutralafsnit samt i udebaneafsnittet. Se toiletoversigten her.

Toilet under sydtribunen

Toilet under østtribunen på udebaneafsnittet

Toilet under østtribunen på Hjemme/Neutral afsnit siden.

Toilet på vesttribunen lige ved handicappladser i afsnit E

Kan der medbringes el-scootere og minicrosser?
Der kan både medbringes el-scootere og minicrosser i hjemmebane- og udebaneafsnit, såfremt man kan fremvise handicapskilt.
Kontaktinfo

For yderligere spørgsmål kontakt din egen klubs SLO først – han eller hun kan i mange tilfælde hjælpe dig med de mest basale spørgsmål.

Har du behov for at kontakte en person i Lyngby Boldklub kan følgende kontaktes:

Joachim Møller, SLO & eventmanager – jm@lyngby-boldklub.dk