Det unikke ved Lyngby Stadion, som samtidig gør oplevelsen særligt egnet til familier, er, at fanzonen ligger inde på stadion. Du kan have børnene legende lige ved siden af, mens du står og ser kampen på tætteste hold.  Vi går op i at levere den bedste familieoplevelse, som vores fantastiske fancrew altid sørger for.

De Små Vikinger er Lyngby Boldklubs gratis børneklub.
Som medlem får man:

• Personligt medlemskort
  • Gratis adgang til alle hjemmekampe – kun ståpladser
  • Personlig fødselsdagshilsen fra sin yndlingsspiller med posten
  • Fødselsdagsvoucher – gave kan afhentes i fanshoppen på kampdage
  • Eksklusive events
  • 10% på alt i fanshoppen på kampdage

Tilmeld dit barn lige her!

Kunne du tænke dig at holde en unik fødselsdag for alle dine venner, med aktiviteter, mad, fodbold og kagemand? Så er Lyngby Boldklubs børnefødselsdag lige noget for dig.

I familiezonen er der aktiviteter for både den fodboldinteresserede og den der bare gerne vil hygge sig. Du sørger for vennerne, vi sørger for underholdning, mad og drikke, så du og dine venner kan få en uforglemmelig dag.

Har du spørgsmål, forslag eller ønsker du at booke – så skriv til

Joachim Møller på jm@lyngby-boldklub.dk

• Fri entré
  • Aktiviteter
  • Lyngby-pølse med 2 brød
  • Drikkevarer
  • Kagemand
  • Møde med Haakon
  • Gave fra Lyngby Boldklub
  • Fri entré og mad for 2 forældre
  • Mulighed for køb af ekstra forældrepakke
  • Mulighed for at tilkøbe Lyngby-trøje (499,- pr. stk)

Min. 10 deltagere

200 kr. pr. barn

“Grunden til, vi elsker at komme på Lyngby Stadion, er den nærvær der er fra spillerne og trænerne. Klubben er så fantastisk og helt specielt, som ingen andre klubber er.

Vi har som familie, så mange gode oplevelser på Lyngby stadion, fødselsdagsfest, holddag i tv-studiet, oprykningsfejring, kørt bolden på banen, mange oplevelser i fanzonen, løbet med spillerne på banen, virkelig mange gode kampe og meget meget mere.

Lyngby stadion er bare noget helt særligt, så bliv ved med det gode arbejde I gør for familier og børn på stadion.”

– Jane, forælder

På Lyngby Stadion har vi altid aktiviteter for børn:

• Carlsberg Sport Pannabane
  • Fog Hoppeborg
  • Carlsberg Sport Dartskive & fartmåler

Du kan altid kontakte os pr. mail; kundeservice@lyngby-boldklub.dk og høre os, om dine tabte genstande er blevet indleveret på kontoret.