Lyngby Business

Vi vil have hele byen med!

Koncept

Gennemsigtighed

Vi har skabt forskellige pakker, som alle tager udgangspunkt i en basispakke. Basispakken er dit udgangspunkt, og derfra skalerer vi dit partnerskab. Det skaber optimal gennemsigtighed, i forhold til hvad du investerer i.

Aktivering

Både digitalt på vores medier og fysisk til kampene i Lyngby - er en vigtig del af alle større partnerskaber. Vi påtager os gerne opgaven med at løfte dit partnerskab, så det giver værdi for dig.

Eksponering

Er vigtigt for mange, men ikke alle. Vores pakker tager udgangspunkt i de basale ydelser, og det betyder, at du ikke kommer til at betale for eksponering, du ikke kan bruge.

Vi sammensætter i stedet eksponering, så det passer til din virksomhed. Det, synes vi, giver bedst mening.

Prøv et gratis partnerskab

Prøv et partnerskab i 30 dage uden beregning og binding.

Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig.

Partnerskaber

Nedenfor kan du se en oversigt over hvilke partnerskaber vi tilbyder

Eksklusiv partner

Unikke eksponerings-rettigheder, aktivering, brancheeksklusivitet og adgang til et væld af partnerydelser inden for eksponering, hospitality og netværk.

Vidste du.. at hvis man lægger alle Lyngby Boldklubs netværksmøder, businessevents, loungearrangementer og øvrige events sammen giver det minimum 35 årlige arrangementer, hvor du kan bygge og pleje relationer i netværket!

Lyngby Boldklub

DETTE BLIVER DU EN DEL AF

Vores platforme er stærke og som partner i Lyngby Boldklub bliver du en del af en stor familie.

Over 6.000 tilskuere på hjemmebane

Streaming og TV-dækning på alle kampe

Et kæmpe netværk med over 260 kommercielle partnervirksomheder

+50.000 følgere på tværs af de sociale medier

Over 1,5 mio. videoafspilninger om året

Over 6.000 email-permissions - mere end 1.000 af dem er sæsonkortholdere.

2.700 medlemmer i vores børneklub

Vision & Mission

Talent

Vi lever og ånder for at skabe store talenter til dansk og international klub- og landsholdsfodbold, som er forbilleder for områdets drenge og piger.

Klubben

Er Lyngbys samlingspunkt. Et sted, hvor vi samles om fodbolden – ung som gammel, uprøvet som talentfuld, og hvor vi står sammen om klubben i medgang og modgang. Som venner, familier, forretningsforbindelser og fans af Lyngby Boldklub.

Vores vision

Er at skabe en bæredygtig klub med stærke forbindelser til lokalsamfundet og områdets erhvervsdrivende, og en klub, der baserer sit virke på talentudvikling og ungdomsfodbold.

Mød Det kommercielle team

Business Cases

Event - Førkampsarrangement

opvarmning hos lokale restaurationer

Inden overlevelseskampen mod Hobro arrangerede vi før-kampsarrangementer hos Cock’s & Cows og Café Amalie, hvor de henholdsvis solgte 145 Lyngby-Menuer og 1200 fadøl.

Aktivering - Kampsponsorat

Kurhotel skodsborg

Aktivering af Kurhotel Skodsborg ifm. kampsponsorat, hvor gæsterne i loungen fik massage, og tilskuerne kunne deltage i konkurrence om et spa-ophold.

Netværk

12 gange om året mødes vores morgennetværk. Her plejes relationer og skabes forretning blandt medlemmerne.

Partnernyheder

Prøv et gratis partnerskab

Lad os kontakte dig, for at tage en uforpligtende snak om hvordan vi bedst muligt kan indgå et samarbejde.

Hør hvad et par af vores nuværende partnere siger

Referencer

Prøv et uforpligtende partnerskab i 30 dage

Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig.