FAQ

Find billetter til Lyngby Boldklubs hjemmekampe, på vores hjemmeside. Her kan du også købe sæsonkort, så du er sikker på en plads hele sæsonen.

Følg linket her: https://lyngby-boldklub.dk/billetsalg/

Du får dine billetter tilsendt på den mail, du har skrevet ved købet.

Billetten behøver ikke at blive printet fysisk, da du vise din billet på en smartphone.

Din billet kan scannes herpå, så fremt skærmen ikke er smadret eller har ridser og der selvfølgelig er strøm på din smartphone.

Billetsalget til din ønskede hjemmekamp starter oftest en måned før kampstart.

Hold øje med vores hjemmeside, hvor information omkring billetsalg kommer ud.

Offentlig transport:
S-Toget til Lyngby station og derfra bus 300S til Lyngby Svømmehal eller bus 30E til Carlshøj vej.
Alternativ kan man gå op til stadion fra Lyngby station, dette tager 25 minutter.

Bil:
Fra indre by tager det cirka 15 min at kører til Lyngby Stadion. Biler kan parkere i Lyngby Idrætsby, hvis der ikke er plads, henviser vi til DTU.

Se evt: https://lyngby-boldklub.dk/find-vej/

Normalt åbner alle vores porte 2 timer før kampstart.

Du kan altid kontakte os pr. mail; kundeservice@lyngby-boldklub.dk og høre os, om nogle har lagt den/det på kontoret.

Lyngby Stadion har røgfri fanzone.

Det er muligt at komme på Lyngby Stadion med kørestol. Det er bare vigtigt, man køber handicapbillet – så er man nemlig sikret en kørestolsplads på langsiden med godt udsyn.
OBS: Adgang til stadion på kampdage er gennem kolonihaverne med indgang fra Lundtoftevej.

Man kan godt tage sin barnevogn med på Lyngby Stadion – det er dog på eget ansvar og disse kan placeres uden for gange og stier.

Det er muligt at oplade din elbil på følgende adresser:
– Klampenborgvej 234 – 2800 Kongens Lyngby

– Firskovvej 20 – 2800  Kongens Lyngby

– Fadøl: 55 kr.
– 6 fadøl: 300 kr.
– Pølse m. brød: 55 kr.
– Sodavand/vand: 30 kr.

Du kan købe dit eget personlige sæsonkort til Lyngby Stadion, så du er sikret billet til alle hjemmekampe.

Her kan du købe dit sæsonkort med årlig betaling eller fast lav månedsbetaling

Køb sæsonkort her

Ja – Læs mere om børneklubben De Små Vikinger og meld dit barn ind, ved at trykke her

Det er muligt at købe Lyngby merchandise på vores webshop, samt i vores fysiske shop på Lyngby Stadion – denne har åbent på kampdage, samt hver torsdag mellem kl. 13 og 17.

Besøg Lyngby Shoppen:
lyngby-boldklub.dk/shop

Som gæst på Lyngby Stadion kan du søge om ledsagerbilletter, ved at sende dokumentation til mso@lyngby-boldklub.dk

Derigennem kan du blive godkendt til en ledsager-billet til Lyngby Stadion.