Vind Lyngby Boldklubs særlige tredjetrøje på auktion

Som en del af vores samarbejde med MatchWornShirt har vi nu sat vores særlige mintgrønne tredjetrøje fra eftermiddag på auktion. Det er sidste chance for at få fat i den unikke Lyngby-trøje.

D. 27. oktober 2023 stillede Lyngby Boldklub op i en noget anderledes trøje, end de kongeblå fans ellers havde været vant til.

Da udekampen mod FC Midtjylland blev fløjtet op stod Lyngby-drengene nemlig knivskarpt i en særlig mintgrøn tredjetrøje, og de trøjer er nu sat på auktion gennem vores samarbejde med MatchWornShirt.

Du kan byde på trøjerne her, og auktionen løber indtil søndag kl. 15:00.

Trøjerne for de spillere, der var i aktion til kampen er reelt matchworn, imens de øvrige i auktionerne er såkaldte match-issued – altså trøjer, der var pakket og forberedt til kamp, men ikke kom i brug. Trøjerne fra spillere, der kom til klubben i vinterens transfervindue, er ikke matchworn, men har været klar til kamp, hvis tredjetrøjen skulle komme i brug.

Den mintgrønne tredjetrøje udgår efter denne sæson, hvorfor det er sidste chance for at få fingrene i den.

#SammenForLyngby