Billetsalg

Du kan til alle vores hjemmekampe købe din billet i forsalg – så sparer du både tid og penge! Klik her!

Du behøver ikke at printe din billet ud, hvis du har din billet på smartphone, da den her kan scannes derpå. Husk blot at have strøm på telefonen.

Du kan naturligvis spare endnu flere penge ved at købe et sæsonkort! Det gør du også på vores webshop.

Salg på stadion

Hjemmebane- og neutrale fans
Ved siden af klubhuset ud til træningsbanerne finder du billetskuret. Her kan du købe ståpladsbilletter til de åbne afsnit tilhørende Lyngby Boldklubs hjemmepublikum eller stemnings-afsnittet. Der sælges kun ståpladsbilletter i billetsalget på stadion, så skal du have en siddeplads skal du købe billetten i forsalg. Adgang sker gennem kolonihaverne ved indgangen fra Lundtoftevej. Billetskuret åbner 2 timer før kickoff og lukker kort efter kampen starter.

Udehold
Udeholdets tilskuere kan købe billetter online eller i selve indgangen til stadion ved indgang 1. Fra udeholdets indgang er der adgang til det lukkede udebaneafsnit på “Ståpladser Syd” og/eller Udebanetribunen.

Priser - sæson 2023/24

Ståplads Siddeplads Køb på stadion*
Voksen 120 kr. 130 kr. 150 kr.
Børn u/14** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Studerende*** 90 kr. 100 kr. 120 kr.
Pensionister 90 kr. 100 kr. 120 kr.

*) NB: Der sælges kun ståplads-billetter i billetsalget på stadion. Skal du have en siddeplads skal du derfor købe i forsalg.

**) Børn under 3 år kan kommer gratis ind og behøver ikke egen billet – med mindre du ønsker at barnet får sin egen siddeplads. I det tilfælde skal du købe en børnebillet i forsalg.

Er dit barn under 14 år og Lyngby-fan kan barnet komme gratis ind ved indmeldelse i vores børneklub De Små Vikinger. Det kan du læse om her.

***) Prisen gælder aktive studerende, og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.

Husk også du kan købe sæsonkort som abonnement, hvor priserne starter fra 60 kr. om måneden. Det kan du købe ved at klikke her.

Har du et spørgsmål, så send en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk eller ring til 28 89 12 44