Mikkel Juhl skifter til FC Roskilde

Lyngby Boldklub tager afsked med Mikkel Juhl, som fremover skal spille for FC Roskilde i NordicBet Ligaen.

Mikkel Juhl blev for to år siden hentet til Lyngby Boldklub fra Nykøbing FC, men nu er tiden kommet til, at han skal videre i karrieren.

Højrebacken skifter således til nyoprykkerne i NordicBet Ligaen, FC Roskilde.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen ønsker Mikkel Juhl held og lykke i sin videre karriere.

– Det er ingen hemmelighed, at det aldrig blev den store sportslige succeshistorie for Mikkel i Lyngby Boldklub, men han har taget nogle fine udviklingsmæssige skridt, og han havde også en god sidste sæson i FC Fredericia. Mikkel er en fin spiller, der nu skal have karrieren på ret køl og have en større rolle, end der var udsigt til hos os, hvorfor vi er glade for at kunne sende ham til FC Roskilde. Vi ønsker ham held og lykke i sin videre karriere, siger Nicas Kjeldsen.

Mikkel Juhl selv takker De Kongeblå for en god og lærerig tid.

– Jeg havde naturligvis håbet at spille mere for Lyngby Boldklub, men når det er sagt, så sætter jeg pris på lærepenge, som jeg både har fået på Lundtoftevej og senest i FC Fredericia via mit lejeophold. Jeg er glad for måden Lyngby Boldklub har behandlet mig på, og for at jeg nu får muligheden for mere spilletid i FC Roskilde, siger Mikkel Juhl.

Mikkel Juhl nåede to officielle kampe for Lyngby Boldklub.

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske