FORLÆNGELSE: ENSURE FORDOBLEDE 💙

Ensure International Insurance Broker forlængede og oppede i sommer aftalen med Lyngby Boldklub, så de fortsat er med i netværket og har cheftrænerens ryg. Nu lykkedes det også langt om længe at forevige de to parter på et billede.

”For os var det et stærkt signal, at netværket og klubben er vigtigere end den liga, vi sportsligt ligger i. Netværket er simpelthen så godt, og vi laver meget forretning her til gavn for både os og dem, vi laver noget for. Derfor tøvede vi heller ikke med at fordoble aftalen, selv om det i sommer hed NordicBet Liga,” siger CEO Jacob Ellenhard fra Ensure, der sammen med Peter Greje Buhl aktivt deltager i LB MorgenNetværket.

Ensure blev stiftet i 1999 og er i dag blandt Danmarks største forsikringsmæglerhuse. 95 medarbejdere og partnere arbejder i hele landet, og hjælper danske virksomheder med håndtering af pensionsordninger og skadesforsikringer. Ensures mål er at hjælpe mellemstore og store virksomheder, som har aktiviteter i Danmark med uvildig og personlig rådgivning, samt sikre at virksomhederne har de rette dækninger til de bedste priser. Ensure er en del af det internationale mæglernetværk WBN, hvilket betyder, at vi kan hjælpe vores kunder med forsikringsdækning overalt i verden.

Mød Ensure på: https://www.ensure.dk/

På billedet ser vi cheftræner Freyr Alexandersson og Jacob Ellenhard. Tak for den fortsatte opbakning!

#SammenforLyngby