Willy: Vi tror på vores chance

I morgen venter en svær udekamp for De Kongeblå, men spørger man Willy Kumado, så er der stor kongeblå tro på sejr i det jyske.

Med to uafgjorte kampe i rygsækken rejser Lyngby Boldklub i dag mod det jyske for i morgen at byde Viborg FF op til dans.

Viborg FF kommer til kampen med syv point efter de første tre slutspilskampe, men selvom det er morgendagens værter, der er højest placeret på formbarometeret, så er det en Lyngby-trup fuld af optimisme, der tager til Jylland.

– Vi ville rigtig gerne have vundet sidste søndag foran vores egne fans, men selvom det ikke lykkedes, så følte vi, at det lå til os. Alle kampe er tætte og lever deres eget liv, så vi er fulde af tro på, at vi kan tage en vigtig sejr i Viborg. Det er ikke mere end en måned siden, at vi sidst slog Viborg, så selvom vi har stor respekt for dem, så tror vi på, at det kan blive en god dag for os, siger Willy Kumado.

De Kongeblå har fået god opbakning i både regn og blæst på Lyngby Stadion i de seneste par uger, og det betyder ifølge Willy Kumado alverden, hvorfor han håber på ny stor opbakning i morgen.

– Jeg kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er for os med opbakningen og troen på os. Vi mærker opbakningen mere end folk aner, tror jeg, og jeg er overbevist om, at vi kan slutte sæsonen godt af med fansene. Jeg håber at vi får god opbakning i Viborg, og vi vil gøre alt for at sende fansene glade hjem, slutter Kumado.

Willy Kumado præsenteres af About Media.

#SammenForLyngby