FORLÆNGELSE: BRANDSPOT MED SYNLIG OPGRADERING 💙

Den trofaste Lyngby-tilhænger spottede til starten af den nye sæson, at spillerboksene har fået en synlig opgradering og et nyt flot udseende. Det har Brandspot Mediebureau sørget for.
“Vi valgte at udvide engagementet i klubben, fordi der altid er unik stemning, og det er en positiv oplevelse at deltage i netværket, der udmærker sig ved en masse forskellige brancher og mennesker,” fortæller Klaus Lindholm, der selv har spillet i klubben.
Udover den flotte opgradering af spillerboksene, så er Brandspot Mediebureau også profilpartner for Lyngbys 10’er, Rasmus Thellufsen.

Brandspot er et mediebureau baseret på seniorkompetencer, der hjælper virksomheder med at planlægge mediestrategi og indkøbe deres annonceplads på TV og digitale platforme.

Tak for det fortsatte engagement og jeres opbakning!
Mød Brandspot her: https://brandspot.dk/

#SammenforLyngby