💙 “SAMMENHOLDET ER GULD VÆRD” 💙

Den lokale bedemand, Løvenkjær Begravelse, forlænger aftalen med Lyngby Boldklub, og selv om det har været et hårdt år at være Lyngby-fan, så var der overskud til smil og humor hos Joachim H. Løvenkjær:

“Rikke vred armen om på mig og fik mig ned og bide i græsset, så jeg overgav mig til sidste og skrev under på en ny kontrakt,” griner Joachim Løvenkjær, der fortsætter:

“Det har været svært at være Lyngby-fan i år, når vi ikke har kunnet støtte holdet på stadion, men jeg synes, at klubben har gjort så mange geniale tiltag for at holde fans og partnere til ilden, så jeg er selvfølgelig med i den kommende sæson også,” siger han og slutter:

“Jeg glæder mig til at komme tilbage på stadion og til at mærke det sammenhold igen, der er guld værd. Både som fan og som forretning.”

Mød Løvenkjær Begravelse her: http://www.lkbegravelser.dk/

Du kan også blive en del af sammenholdet ved at klikke her.

#SammenforLyngby