Status på vores udlejede kongeblå spillere

Fem kongeblå spillere er i denne sæson på udlån i andre klubber, og her kan du få overblikket over, hvordan det går dem.

Alt imens vi uge ud og uge ind følger vores kongeblå drenge på Lundtoftevej, har vi også en god håndfuld spillere, der i denne sæson er udlejede til andre klubber.

Herunder kan du få et overblik over, hvordan det går Mathias Kristensen, Mikkel Juhl, Adam Vendelbo, Baptiste Rolland og Magnus Kaastrup.

Masser af spilletid til Kaastrup

I hollandske VVV Venlo har Magnus Kaastrup bidt sig flot fast, hvor han i foråret har fået masser af spilletid.

Den teknisk stærke offensivspiller har været lidt inde og ude af startopstillingen, men selvom han i den seneste kamp varmede bænken i hele kampen, havde han inden da startet inde i de seneste fem opgør.

Det er ikke blevet til hverken mål eller assist for Kaastrup i foråret, men han har alligevel bidraget flot til VVV Venlos sæson, hvor de stadig er i spil til oprykningskampe til Æresdivisionen.

Næste opgave for Magnus Kaastrup og co. er på mandag, hvor VVV Venlo møder AZ Alkmaar U21

Juhl på tavlen i Fredericia

Mikkel Juhl er i denne sæson udlejet til NordicBet Liga-klubben, FC Fredericia, men selvom han i denne sæson er væk fra Lundtoftevej, så var han på visit tilbage i december.

Det var han, da han var med til at slå Lyngby Boldklub ud af pokalturneringen og dermed spillede FC Fredericia i pokalturneringens semifinaler.

I foråret har Mikkel Juhl oftest været på bænken for FC Fredericia, men han har alligevel lavet nogle flotte indhop, der har bidraget til jydernes fornemme sæson i landets næstbedste række.

I starten af april fik Juhl endda scoret, da han gjorde det til 3-1 i hjemmesejren over Vendsyssel FF.

FC Fredericia ligger aktuelt nummer fem i NordicBet Ligaen, og deres næste opgave er lørdag på udebane mod Hobro IK.

Rødt kort og fast spilletid for Vendelbo

Virum Sorgenfri-drengen, Adam Vendelbo, slår i denne sæson sine folder i Nykøbing FC, hvor han har fået masser af spilletid og tanket fantastisk erfaring.

Foråret startede med en sejr for Adam Vendelbo, men det startede også med et rødt kort, der endte med at koste ham tre dages karantæne.

Siden har NFC spillet tre kampe, og her er han startet inde i dem alle.

Adam Vendelbo står noteret for to mål og fire assist i indeværende sæson, hvor holdet fra Falster har opnået deres målsætning og en plads i top-seks.

Skade driller MK

Mathias Kristensen er udlejet til Kolding IF, der har gang i en rigtig flot sæson i NordicBet Ligaen. MK’s mandskab ligger således nummer tre i landets næstbedste række.

’MK’ startede ind i forårspremieren, hvor det blev til en 2-1-sejr mod AC Horsens, men siden da har det knebet med spilletiden for den store angriber.

Senest har Mathias Kristensen døjet med en skade, der har holdt ham ude af truppen i de tre seneste kampe.

Ny start til Rolland

Baptiste Rolland var i efteråret udlejet til Vendsyssel FF, hvor opholdet aldrig blev en succes.

Opholdet i Nordjylland blev derfor udskiftet med et hos FA 2000, der spiller i den danske 2. division.

Her har Baptiste Rolland med det samme bidt sig fast i startopstillingen på holdet, der pt. kæmper for at undgå nedrykning til 3. division.