SAMMEN FĂ… KLUBBEN TILBAGE I SUPERLIGAEN đź’™

Lokal Bolig Lyngby Virum er endnu en af de trofaste partnere, der har valgt at forlænge deres aftale med Lyngby Boldklub.

Indehaver Jesper Strøm fortæller om forlængelsen:

“Vi synes, det fortsat er super vigtigt at støtte op omkring klubben, uanset hvor vi befinder os i eller udenfor Superligaen, og for os som lokal erhvervsdrivende er det ogsĂĄ vigtigt at sende et signal om, at vi bakker op om byens hold og stĂĄr sammen,” siger han og fortsætter:

“Det er super fedt at komme pĂĄ stadion, men ogsĂĄ erhvervsnetværket, hvor vi meget gerne vil bridrage med det, vi kan til andres forretninger og ligesĂĄ selv fĂĄ en god og konstruktiv sparring fra de andre,” siger han og slutter:

“Vores forventninger til partnerskabet er klart, at vi vil fĂĄ endnu tættere lokale relationer, og vi i flok kan være med til at fĂĄ klubben tilbage i Superligaen med den fortsatte opbakning, ligesom vi fortsat kan udvikle vores netværk til gavn for bĂĄde andres og vores egen forretning.”

Mød Lokalbolig på: https://www.lokalboliglyngby.dk/

#SammenforLyngby #LBMorgenNetværket

FĂĄ mere forretning med

SĂĄ meld dig til vores B2B-nyhedsbrev herunder. Det er gratis og uforpligtende.