GRAND GLARMESTER HAR LYNGBY-BLOD I Ă…RERNE đź’™

NY PARTNER: Daniel Grandjean har glædet sig til, at han kunne blive samarbejdspartner i Lyngby Boldklub, og nu var timingen rigtig.

”Jeg har valgt at blive samarbejdspartner, fordi klubben altid har stået mig nært. Jeg har boet i Lyngby og fulgt klubben, så Lyngby Boldklub ligger i blodet på mig. Det har været hårdt at se, når klubben blødte, og jeg har aldrig været i tvivl om, at når jeg havde mulighed for det, så skulle vi være en del af det,” fortæller Daniel Grandjean, der udfører alle former for opgaver med glas og indramning for private og erhvervslivet.
”Jeg håber, at jeg kan opnå god sparring fra de andre i netværket, og at vi kan bruge hinanden på kryds og tværs til at løfte opgaver. Jeg mangler måske en tømrer eller en VVS’er akut, og så er det altid godt at have en god relation at ringe til.”

Grand Glarmester har allerede synliggjort støtten til Lyngby Boldklub i dagligdagen, som du kan se på billedet.

Du kan møde Grand Glarmester på www.grandglarmester.dk.

#SammenforLyngby

FĂĄ mere forretning med

SĂĄ meld dig til vores B2B-nyhedsbrev herunder. Det er gratis og uforpligtende.