Akademi-weekend: U17 tog tre point med hjem fra Brøndby

Der har været tre hold i aktion i den forgangne uge, og det er blevet til to sejre og et nederlag. U19 måtte trække det korteste strå for første gange i fem kampe, hvorimod U17 tog fuld høst med hjem fra Brøndby. Vores U13-drenge spillede et spændende opgør mod B93. Læs om alle opgørene her.

DU KAN KØBE BILLET TIL OPGØRET MOD NÆSTVED BK HER

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 7
Find afsnittet her

U19 tabte for første gange i fem kampe
U19-drengene har været inde i en god stime på det sidste, men i weekenden måtte de se sig besejret for første gang i fem kampe, da de tabte fortjent til et stærkt Brøndby-hold. Især i første halvleg var de blågule bedst, og de fik scoret på nogle gode omstillinger. I anden halvleg fik Lyngby-mandskabet spillet sig op, hvor de leverede en god indsats, men det endte stadig med et 4-1-nederlag. På onsdag venter en kamp mod ulvene fra Midtjylland.

U19: Brøndby IF 4 – 1 Lyngby Boldklub
Målscorer: Thor Høholt

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

U17 snupper sejr mod Brøndby
U17-holdet var også oppe imod Brøndby, hvor deres kamp skulle vise sig at blive tæt, og der var kun et enkelt mål, der skilte de to mandskaber. Det mål blev heldigvis scoret af De Kongeblå, der kunne trække sig sejrsrigt ud af en underholdende kamp. Lyngby-mandskabet lykkedes godt med at tage luften af Brøndbys høje pres, og de kunne samtidig udfordre dem på samme parametre. På en svær bane fik drengene kæmpet en 1-0-sejr hjem, hvilket var fjerde sejr i streg.

U17: Brøndby IF 0 – 1 Lyngby Boldklub
Målscorer: Filip Panjeskovic

Snæver sejr til U13
Lukas Babalolas tropper skulle op imod B93, og kampen blev startet mindre godt fra De Kongeblås side. En solid omstilling ændrede dog kampen, da Lyngby-drengene fik bragt sig foran 1-0. Det ændrede opgøret, men opgøret var alligevel en lang krig, som de blå tropper endte med at vinde. Flot sejr for de unge drenge!

U13: B93 0-1 Lyngby Boldklub
Målscorer: Noah Kretzschmar

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: LEGELAND OG KAMP FOR TOP 3 – SES PÅ SØNDAG