Truppen mod Thisted FC

Foto (c) fodboldbilleder.dk

I morgen gælder det fjerde runde af NordicBet Ligaen, når De Kongeblå krydser klinger med Thisted FC. Opgøret skal spilles på Sparekassen Thy Arena, og der er kampstart kl. 14:45, hvor man vil kunne følge kampen direkte i tekst på vores liveopdatering, der både kan findes på Facebook og Twitter. Thisted har i sæsonens første tre kampe samlet to point sammen, hvor det er blevet til uafgjort mod Næstved og Silkeborg, og de har tabt til Nykøbing FC.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Den kongeblå cheftræner Mark Strudal har udtaget følgende 19 spillere til opgøret, hvor den nye kongeblå spiller Lasse Petry blandt andet er at finde:
Truppen mod Thisted FC:
31. Oliver Funch (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
14. Nikolai Geertsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
23. Mads Carlson
37. Lasse Petry
48. Oliver Lund
Husk der allerede er hjemmekamp på onsdag den 22. august på Lyngby Stadion, hvor der er kampstart kl. 18:30 mod Nykøbing FC. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Lyngby skriver med Lasse Petry
Læs også: Kevin Tshiembe forlænger til 2021
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.