Lyngby inviterer til sjove aktiviteter i fanzonen på søndag

Foto: Fodboldbilleder.dk

Når Lyngby Boldklub på søndag tager imod FC Helsingør til “Slaget om Helsingørmotorvejen” er det ikke kun på grønsværen, der kommer til at være action og underholdning. Fra klokken 12:00 kommer der nemlig fuld knald på vores Faxe Kondi Fanzone, hvor fodboldglade børn har mulighed for at deltage i Louis Nielsens store driblekonkurrence.
I forskellige aldersgrupper kan man ved at gennemføre den udfordrende driblebane med en god tid vinde fede præmier som for eksempel biografbilletter, gratis Faxe Kondi og lækkert merchandise fra Lyngby Boldklubs shop. Kom og deltag klokken 12:30-13:30!
Lyngby Boldklub har til kampen inviteret alle samarbejdsklubber til gratis på stadion, og kan man ikke vente til søndag med at se David Nielsens tropper i aktion, så anbefaler vi, at man på lørdag lægger vej forbi Louis Nielsen på Lyngby Hovedgade, hvor nogle af De Kongeblå spillere vil skrive autografer.
På udebanetribunen regner vi også med, at der i forbindelse med opgøret bliver festligt. Lyngby Boldklub har nemlig indgået en aftale med FC Helsingør om reduceret udebaneentré, hvilket betyder, at Helsingørs fans kan komme ind på Lyngby Stadion for blot 50 kroner, nøjagtig som Lyngbys fans til returkampen i december kan komme på Helsingør Stadion til samme pris.
Har du endnu ikke købt din billet til kampen, kan du gøre det lige her: http://bit.ly/billetsalg-lbk-fch.