LOXAM og Lyngby Boldklub forlænger partnerskabet

LOXAM, Europas største udlejer af maskiner, jord- og anlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne, har til stor glæde for alle i og omkring Lyngby Boldklub besluttet at forlænge deres eksklusivpartnerskab med De Kongeblå.
Det betyder blandt andet, at LOXAM, hvis logo pryder hele østtribunen på Lyngby Stadion, fortsat vil indehaver af navnerettighederne til VIP-loungen, som dermed også den kommende tid vil gå under navnet LOXAM Lounge.
LOXAM har i Danmark 210 ansatte fordelt over 24 afdelinger samt en materielportefølje på mere end 17.000 enheder. LOXAM er til stede i 21 lande og beskæftiger i alt 7.300 medarbejdere.
Lyngby Boldklub kan endnu engang invitere klubbens trofaste partnere i LOXAM Lounge, når FC Helsingør den 10. september kommer på besøg. Billetter til det opgør kan købes her: http://bit.ly/2uvo4Db.