Ingen Carlsberg Sport Cup uden bolddrenge og piger

Hvert år turneringen har løbet af stablen har det været med hjælp fra spillere i Lyngby Boldklub's ungdomsafdeling, der har været bolddrenge og piger til stævnet. En fantastisk mulighed for nogle af klubbens helt unge spillere til at opleve elitekampe på højeste niveau helt tæt på, og tilslutningen har i år, som alle andre år, været høj.
Deres samvittighedsfulde indsats er heller ikke gået ubemærket hen, specielt ikke tirsdag hvor kampene blev afviklet under massive regnskyl. En imponeret Thomas Lollike, cheftræner for Lyngby's u-19 hold, arrangerede derfor et fællesfoto med sit hold og nogle af stævnets bolddrenge efter 2-0 sejren over Fredeikstad FK tirsdag aften.
Et skulderklap for et godt stykke arbejde. Skulle man have lyst til at være bolddreng/pige til Carlsberg Sport Cup mangler vi nogle stykker til lørdag. Kampene er kl. 10.00, 11.30 samt til U19 finalen kl. 13.00. Send en mail til JHA-84@hotmail.com hvis du har mulighed for at komme.