Tilmelding til sommerens fodboldskole er igang

Tilmeldingen til årets fodboldskole i Lyngby Boldklub er netop blevet sparket igang. Deltagerne kan se frem til en uge med masser af kammeratskab, sjov og ikke mindst: fodbold!
Lyngby Boldklubs traditionsrige Fodboldskole foregår igen i 2015 i uge 27. Fodboldskolen vil på mange måder ligne sig selv, og så alligevel ikke helt. For det første er Fodboldskolen kommet på Facebook (følg os på facebook.com/lyngbysfodboldskole). Dernæst vil vi fra i år opdele Fodboldskolen i 3 mindre enheder ud fra alder (U7-U9, U10-U12 og U13-U15).
Inden for hver enhed er der stadig årgangsopdeling, ligesom enhederne stadig hører sammen som én stor Fodboldskole, men der tages i endnu højere grad udgangspunkt i at tilbyde en uges fodboldudvikling, kvalitetstræning, sjov, glæde og leg ud fra deltagerens alder. Endelig lancerer vi en nyhed for de ældste piger og drenge (U15) – den kan du læse mere om ved at klikke her: Specielt for årgang 2000.
Er du medlem af Lyngby Boldklub eller var med på Fodboldskolen i 2014, får du automatisk invitation tilsendt, hvis du er født årgang 2000 til og med 2008. Tilmeldingen til fodboldskolen foregår via BilletNet, hvor du køber din plads på fodboldskolen let og overskueligt. Klik her for at gå igang.
Du kan læse meget mere om fodboldskolen på Lyngby Boldklub 1921s hjemmeside, hvor du også finder de to invitationer.