Lyngby starter træning på mandag – se programmet her

Lyngby Boldklubs kickstarter som bekendt 2015 på søndag i Brøndby. Førsteholdet starter vintertræningen op mandag, og vinteren byder på testkampe mod blandt andre Halmstad og Falkenberg fra Allsvenskan og lokalrivalerne AB.
Lyngbys bedste spillere er i gang med sidste uge af vinterferien – kursen er fra på mandag sat mod den vigtige forårssæson, og vanen tro er der masser af vintertræning, fysiske tests og ikke mindst testkampe forude. De Kongeblå kickstarter 2015 med AL-bank Cup i Brøndby Hallen på søndag, inden forberedelserne for alvor starter mandag formiddag.
Vinterhalvåret byder sædvanen tro også på en række spændende træningskampe. Første modstander er topholdet i 2. division Øst, Helsingør FC, der gæster Lyngby Stadions nye kunstgræsbane til en træningskamp mod De Kongeblå den 24. januar. Derefter følger fire svenske modstandere i form af Varberg BoIS (ude), Halmstads BK (ude), Falkenberg (hjemme) og Ängelholms FF (hjemme).
Vinterprogrammet byder også på en træningslejr i Tyrkiet, hvor De Kongeblås spillere skal tilbringe en uge i slutningen af februar. Her spilles yderligere to testkampe mod endnu unavngivne modstandere. Efter hjemkomsten fra sydens varme finpudses holdet inden generalprøven, der bliver en hjemmekamp mod lokalrivalerne fra AB den 7. marts kl. 13. I den forbindelse afholder Lyngby Boldklub også det traditionsrige Kick-Off-arrangement, så sæt allerede nu kryds i kalenderen!
Du kan som altid følge vinterforberedelserne via Lyngby Boldklubs medier. Du kan se hele det aktuelle program ved at klikke på dette link – siden vil blive opdateret i tilfælde af programændringer.

Opstartsprogram, vinter 2015

kl. 15.00
Lyngby BK vs. Ängelholms FF

d. 20. februar