Frederik Helstrup solgt til AC Horsens

Lyngby Boldklub har solgt forsvarsspilleren Frederik Helstrup til AC Horsens. Direktør Brian Lemmeke er tilfreds med handelen.
Lyngby Boldklub har på transfervinduets sidste dag solgt forsvarsspilleren Frederik Helstrup til AC Horsens. Helstrup skifter med øjeblikkelig virkning til den østjyske Superliga-nedrykker, der aktuelt er to’er i den tætte NordicBet Liga.
”Det var egentlig ikke vores intention at sælge Frederik i dette transfervindue, men nogle gange opstår der muligheder, og med den kompensation vi har fået, er vi alt i alt tilfredse med handlen. Vi ønsker Frederik al mulig held og lykke med udfordringerne i Horsens” udtaler Brian Lemmeke, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Frederik Helstrup nåede at spille 40 kampe for Lyngby, for hvem han debuterede for tilbage i august 2011 mod netop AC Horsens.