4 træningskampe venter de kongeblå

Lyngby Boldklub forbereder sig til den kommende sæson i NordicBet Ligaen med 4 træningskampe henover sommeren. Spillerne træner for første gang imorgen, mandag.
Den kommende sæson i NordicBet Ligaen nærmer sig med hastige skridt. Dermed kan forberedelserne nu endeligt gå i gang på Lundtoftevej, hvor de kongeblå skal forberede sig til de kommende udfordringer i landets næstbedste fodboldrække.
Lyngby starter således træningen allerede imorgen, mandag den 17. juni. Det vil være første gang, at den nye cheftræner Johan Lange står i spidsen for den kongeblå trup. 12 dage senere står Johan Lange så i spidsen for sit nye hold for første gang, når Lyngby spiller sommerens første træningskamp mod de danske mestre fra FC København. Kampen vil imidlertid være lukket for offentligheden af sikkerhedshensyn.
Første mulighed for at opleve de kongeblå i aktion denne sommer er således først den 4. juli, hvor liga-kollegerne fra Brønshøj lægger græs til en træningskamp. Derefter venter yderligere to opgør mod Superliga-oprykkerne fra FC Vestsjælland samt Næstved fra 2. division. Sidstnævnte kamp spilles på hjemmebane.
Sommerprogram 2013

17. juni 2013

Første træningspas

29. juni 2013