Forsvarstalent træner med hos NEC Nijmegen

Lyngbys unge forsvarsspiller Nicolai Johannessen er netop taget til Holland på et træningsophold hos NEC Nijmegen.
Danskerklubben NEC Nijmegen har op til julen besøg af de kongeblås forsvarstalent Nicolai Johannessen, der torsdag drog til den hollandske by for at starte sit træningsophold – her får han blandt andet mulighed for at træne sammen med de danske landsholdsspillere Søren Rieks og Kevin Conboy.
Lyngby-manager Niels Frederiksen glæder sig over, at man kan udnytte turneringspausen til at sende unge talenter ud på træningsophold: "Det er altid spændende og udviklende for spilleren, at komme ud og prøve kræfter med andre miljøer. Vi har tradition for at gøre dette og vi har nu benyttet turneringspausen til at give Nicolai denne mulighed" udtaler Niels Frederiksen.
Nicolai Johannessen fik sin seniordebut for Lyngby i august og har totalt spillet 4 kampe for Lyngby. Dertil kommer et hav af kampe for Danmark, som det unge forsvarstalent har repræsenteret hele 44 gange. Johannessen skal være i Nijmegen frem til torsdag den 20. december.