Lyngby Boldklub præsenterer Back to Back

På søndag er det ikke blot fodbold af høj kvalitet, som Lyngby Boldklub kan tilbyde publikum på Lyngby Stadion. Det populære 80'er-band Back to Back med Morten Remar i front underholder publikum i pausen af opgøret mellem Lyngby og Viborg FF.
Bookingen af Morten Remars populære band er blot et af mange nye tiltag, der skal gøre det lidt sjovere og mere attraktivt, at tilbringe søndag eftermiddag på Lyngby Stadion. Publikum har allerede taget godt imod børneboden og de musiske tilbud, som allerede har lagt vejen forbi Lyngby Stadion.
Back to Back blev dannet tilbage i midten af 80'erne og udsendte en regulær landeplage i 1989, hvor nummer "Jonathan" storhittede landet over. Vi glæder os til at byde Back to Back velkommen på Lyngby Stadion og vi håber, at se rigtig mange fans på lægterne, så de kongeblå spillere kan få al den støtte, de skal bruge i den svære hjemmekamp mod Viborg.
Kampen mellem Lyngby og Viborg spilles søndag klokken 13.00 – portene til Lyngby Stadion åbnes imidlertid allerede klokken 12.