Hospitality

Lyngby Stadion

Med hospitality til Lyngby Boldklubs hjemmekampe får du adgang til én af vores to lounges – Carl Ras Lounge & Beierholm Klub Lounge med forplejning og de bedste pladser på Lyngby Stadion.
Business Lounge til OVER 200 personer

Carl Ras Lounge

Carl Ras Loungen er vores største lounge. Den er placeret midt på den østlige tribune og har plads til ca. 200 forretningsklare VIP-gæster, der på kampdagene mødes til uformelt netværk, god mad og hyggelige timer med Lyngby Boldklubs kamp i centrum.

På kampdagen mødes sponsorerne 1,5 time før kampstart. Vi serverer god mad, der er networking og dannes relationer ved bordene – og så kigger cheftræneren forbi og fortæller sine tanker om kampen.

De 2 gange 45 minutter opleves fra centralt placerede siddepladser tæt ved banen. Og i pausen byder vi på lækker kaffe og lidt til den søde tand. Efter kampen kan du nyde de tre point og evaluere kampen i baren.

Med hospitality på lyngby stadion får du

HyggeN i centrum

Beierholm Klub Lounge

Beierholm Klub Loungen er vores hyggelige VIP-område i klubhuset. Her er plads til ca. 100 VIP-gæster, der på kampdagene mødes til uformelt netværk, god mad og hyggelige timer med Lyngby Boldklubs kamp i centrum.

Klub Loungen byder ofte på livemusik, underholdning eller andre indslag, du ikke finder i Carl Ras Loungen. Du er garanteret hyggelige timer i fantastisk selskab.

Indgangen åbner 1,5 time før kampstart, og tiden op til kick-off går med god, simpel mad. Du får rig lejlighed til at knytte relationer henover bordet og nyde underholdningen og et sportsligt oplæg til kampen.

De 2 gange 45 minutter opleves fra centralt placerede siddepladser. I pausen byder vi på lækker kaffe og lidt til den søde tand. Efter kampen kan du nyde de tre point og evaluere kampen i baren.

Hør mere om vores muligheder for hospitality

Lad os tage en uforpligtende snak om indgåelse af partnerskab.

Har du et spørgsmål?

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget eller ønsker at indgå i en dialog om et samarbejde.

Kontakt os direkte