Lyngby Boldklub indgår partnerskab med Danmarks førende TikTok-bureau

De Kongeblå og Danmarks førende TikTok-bureau, Micky Creatives, indgår partnerskab. Micky Creatives vil være til stede på Lyngby Stadion allerede søndag.

Lyngby Boldklub har øget deres tilstedeværelse på diverse sociale platforme over det seneste års tid, og også på TikTok har De Kongeblå store ambitioner.

Det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle, at Danmarks førende TikTok-bureau, Micky Creatives, er nyere partnere i Lyngby Boldklub og derfor indtræder i netværket blandt de mange stærke kongeblå partnere.

Micky Creatives vil tage hul på samarbejdet allerede nu på søndag, hvor TikTok-bureau har samlet cirke 50 creators for at spille en showturnering mellem øst og vest-creators. Turneringen starter kl. 09:45 og slutter omkring 11:15 på atletikbanen ude foran Lyngby Stadion.

Efter kampen vil Micky Creatives indtage Lyngby Stadion, og du vil kunne møde nogle af deres creators i Wolt Market-zonen, hvor de er klar til at tage selfies og lave en hurtig video.

Ejer og CMO af Micky Creatives, Morten Munksgaard, glæder sig over det nye samarbejde og ser frem til søndagens arrangement.

– Vi er utroligt glade for at være med ombord i Lyngby Boldklub, som vi synes står for noget helt særligt i det danske fodboldlandskab, når det kommer til brug af sociale medier. De tænker ligesom os hos Micky Creatives innovativt, og vi er glade for, at vi fremover kan være med til at stikke næsen frem sammen med De Kongeblå, når det kommer til indhold på TikTok, siger Morten Munksgaard inden, at han fortsætter.

– Lyngby Boldklub og Micky Creatives har mange af de samme værdier i form af fokus på unge talenter og velgørenhed, så for os giver det rigtig god mening at samarbejde og skabe værdi for begge parter. Vi glæder os til at kickstarte samarbejdet på søndag, og vi håber, at masser af fans kommer på Lyngby Stadion. Både for at hilse på os, men i særdeleshed for at støtte op om Lyngby Boldklub og den vigtige kamp, slutter han.

Velkommen i den kongeblå familie til Micky Creatives.

Strikhalstørklæde 'Forza Lyngby 2024'
125.00 kr.
Spillertrøje 2023/24
599.00 kr.799.00 kr.
Vælg muligheder
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 1 item
Shipping & taxes calculated at checkout.
129.00 kr.
Checkout Now