KBH-KOLLEGIER.DK ER NY PROFILPARTNER FOR HAMALAINEN 💙

Lige nu er Brian Hamalainen i gang med at kæmpe sig tilbage til fodboldbanen efter den korsbåndsskade, der har holdt ham ude siden starten af året, men Rasmus Damkjær fra KBH-Kollegier.dk har valgt den rutinerede profil som eksponent for dem.
”Lyngby er en stor og vigtig studieby, og derfor er det helt naturligt, at vi er tilstede lokalt. Her mener vi, at Lyngby Boldklub er en god platform til at kommunikere med byens mange studerende,” siger Rasmus Damkjær.

Kbh-kollegier.dk er en online boligportal, der har samlet 260 kollegier med mere end 30.000 studieboliger i hovedstadsområdet. Portalen er skabt af Rasmus Berthu Damkjær, da han studerede og selv boede på kollegie i København. Dengang savnede han et sted der samlede kollegierne, så det var lettere at forstå markedet og finde en bolig som studerende. Det blev startskuddet til Kbh-kollegier.dk

Find portalen her: kbh-kollegier.dk

#SammenforLyngby