NY PARTNER: STÆRKERE OG SMIDIGERE MED PILATESB 💙🧎‍♂️🤸‍♂️🧘‍♂️

Pilates B er blevet samarbejdspartner hos Lyngby Boldklub, og her hen over vinteren har flere af spillerne været forbi og træne hos Sara Schytz.

“Spillerne er startet op her før jul, og vi forsætter i januar og februar. De giver den gas, får sved på panden, ømme maver og viser sig topprofessionelle til deres Pilates-træning. En træningsform, de fortæller, de kan mærke allerede efter de første to uger.”

Og træning skal for spillerne have et mål, så der er blevet sat flere delmål. Et af dem har nogle af spillerne allerede indfriet, fortæller hun.
“Allerede efter to træninger kunne Filip Panjeskovic og Christian Greko Jakobsen nå gulvet med hænderne med strakte ben. Det er godt gået,” smiler hun og fortsætter:
“Tak for tilliden og samarbejde til Thomas Kjærbye, Lyngby Boldklub og til spillerne. Vi glæder os til at se jer i Superligaen igen,” slutter hun.

Pilates giver en god kropskontrol og kropsforståelse med øget smidighed og fleksibilitet. Pilates træner helheden i bevægelsen, så hele kroppen hjælper i en bevægelse og dermed minimeres slid på led, sener og muskler. Fokus er på den rene, sunde og funktionelle bevægelse.

Vil du også have en stærkere core, mindre nakkespændinger eller nå jorden igen?
Book din tid hos PilatesB på: www.pilatesb.dk

Velkommen til Sara!
#SammenforLyngby