BAUTAHØJ KURSUS OG KONFERENCE FORLÆNGER 🌳🏰🌳

Det seneste år har været specielt for alle, og det er ingen undtagelse for Bautahøj Kursus og Konference, men hoteldirektør Jakob Buus er alligevel klar til en ny sæson med Lyngby Boldklubs morgennetværksgruppe.
“Uanset om vi spiller i Superligaen eller i 1. division, så er der en stor samlet opbakning, og dermed også et intakt og stort netvær med mange og meget forskelligartede virksomheder,” siger Jakob Buus og fortsætter om det seneste år:
“Det har virkelig været en blandet omgang bolcher at være en del af et erhvervsnetværk det på grund af Covid-19, men I har været gode til at lave alternative arrangementer, som man jo blot kunne byde ind på,” understreger han og slutter om Bautahøj Kursus og Konference:
“Vi er nærvær, nærvær og nærvær. Dernæst masser af plads med 84 værelser, 29 konferencelokaler & 90.000m2 park, skov & strand, samt bruger masser af krudt på bæredygtige tiltag.”

Mød Bautahøj her.

#SammenforLyngby