Rømer: Nu skal vi have den sejr

Lyngby Boldklub er uden sejr i de seneste fem kampe, men spørger man Marcel Rømer, så skal den stime stoppes søndag eftermiddag på Lyngby Stadion.

Anfører Marcel Rømer var i sidste runde tilbage efter en skadespause, og han glæder sig over atter at være kampdygtig, så han søndag eftermiddag kan spille og kæmpe for De Kongeblå.

Anføreren har måtte se til fra sidelinjen i tre kampe, der endte med to point, men spørger man midtbanedirigenten, så skal der tre point på tavlen søndag eftermiddag, hvor Randers FC gæster Lyngby Stadion.

– Det er ved at være lidt tid siden, at vi har fejret en sejr, så alle er enormt sultne efter at komme ud og jagte det. I øjeblikket glæder man sig hele tiden bare til næste kamp, og især når det er hjemme på Lyngby Stadion. Der er brug for den særlige Lyngby-ånd, vores stærke sammenhold og ikke mindst hårdt arbejde fra os spillere i de sidste fem kampe, og alt det skal vi sammen ud at levere i morgen, siger Marcel Rømer.

Med fem kampe tilbage af 3F Superligaen er spændingen i den grad intakt for Lyngby Boldklub, og selvom det hele snart bliver sat på spidsen, så ser anføreren frem til den sidste håndfuld kampe.

– Vi føler, at vi er i en fin position her før de sidste kampe. Alt er i vores egne hænder, og det er jo mere end man kan sige om vores situation i sidste sæson. Så vi ser lyst på afslutningen på sæsonen. Alle er ved godt mod, og vi glæder os bare til i morgen, slutter Rømer.

Marcel Rømer præsenteres af Rudolf Freelance & Consulting.

#SammenForLyngby

0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 34 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
7,345.40 kr.
Checkout Now