FORLÆNGELSE: FORRETNING, FODBOLD OG FØLELSER! 💙⚽

Hos Volkswagen Glostrup var der ingen tvivl om, at aftalen med Lyngby Boldklub skulle forlænges, for erhvervsrådgiver Martin Gill mener, at samarbejdet har hele pakken.

“Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal starte, for der er så meget godt i det partnerskab,” smiler Martin Gill, der fortsætter:

“Vi har en stærk eksponering via klubbens mange platforme, vi skaber værdi i og med erhvervsnetværket, og vi kan endelig nu igen komme på stadion og mærke alt det gode, fodbold også er, så for mig og Volkswagen Glostrup er Lyngby Boldklub et givtigt kærlighedsforhold,” griner han og slutter:

“Jeg kan slet ikke vente med at trække den kongeblå trøje over hovedet og møde de andre samarbejdspartnere i morgen – og side om side, godt nok siddende, heppe på drengene. Det bliver fedt.”

Som du kan se på billederne, er flere af klubbens spillere kunder hos Volkswagen, og Martin Gill har i samarbejde med andre partnere sikret yderligere eksponering til dem på bilerne.
– Det er ægte #SammenforLyngby!

Mød dem på: https://vw.autohuset-glostrup.dk/