Magnus blev kåret til Fan of the Match

Der var flot opbakning til gårsdagens kamp på Lyngby Stadion, hvor Magnus Barsøe var til stede og løb med æren som søndagens Fan of the Match.

Selvom regnen nok engang silede ned over Lyngby Stadion i dele af gårsdagens kamp mod Randers FC, så var humøret højt lige fra Lyngby Dagens start kl. 09:00 til jublen på banen ved 16:00-tiden.

Fansene var med spillerne fra start til slut, og en af dem, der var bag De Kongeblå hele vejen var Magnus Barsøe, som blev kåret til Fan of the Match efter gårsdagens kamp.

Magnus Barsøe blev overrakt beviset for titlen af Frederik Gytkjær og søn, og Magnus kan nu se frem til ekstra gode pladser til sæsonens sidste hjemmekamp d. 20. maj, hvor vi tager imod Viborg FF.

Fan of the Match præsenteres af Carlsberg.

#SammenForLyngby

300.00 kr.
Strikhalstørklæde 'Forza Lyngby 2024'
125.00 kr.
Spillertrøje 2023/24
599.00 kr.799.00 kr.
Vælg muligheder
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 2 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
300.00 kr.
Checkout Now