Udebaneturen til OB er udsolgt – første fanbus til Vejle er til halv pris

Anden fanbus til fredagens udekamp i Odense er nu udsolgt, hvorfor vi kan se frem til fantastisk opbakning på Fyn. Første fanbus mod Vejle bliver takket vær Friends of Lyngby og spillertruppen til halv pris.

Der venter De Kongeblå fantastisk opbakning på fredag, hvor turen går til Fyn til en vigtig kamp mod OB. Begge fanbusser er nu nemlig udsolgt.

Allerede onsdag d. 15. maj går turen igen afsted på udebane, og denne gang er det Nørreskoven og Vejle BK, der venter.

Forud for gårsdagens hjemmekamp mod Randers blev det meldt ud, at Friends of Lyngby og den samlede spillertrup donerede 2,- kr. pr. solgt fadøl og sodavand til kampen, og efter optælling af gårsdagens salg, står det klart, at vi nu kan tilbyde en fanbus til Vejle til halv pris.

Salget til udebaneturen til Nørreskoven er allerede begyndt, og du kan købe din plads på fanbussen her.

På vegne af Friends of Lyngby og den samlede spillertrup takker vi for den flotte opbakning. Vi glæder os til at se jer alle i Odense og Vejle til to utroligt vigtige kampe for Lyngby Boldklub.

#SammenForLyngby