Kongeblå talenter udtaget til U21-, U19- og U18-landsholdet

Vi kan denne gange berette om fire kongeblå talenter, der skal afsted med danske landshold, og vi er stolte af Oskar Snorre, Adam Sørensen, Frederik Winther og Oliver Funch, som vi ønsker held og lykke i de kommende kampe. I kan læse om alle fire udtagelser her.
Oskar Snorre med i truppen til de kommende U21-træningskampe mod Spanien og England
Endnu en gang er vores kongeblå målmand Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet, når de skal spille to træningskampe mod henholdsvis Spanien og England efter deres flotte kvalificering til EM-slutrunden næste år. Første opgør skal spilles i Logrono, hvor Spanien venter onsdag den 14. november. I anden kamp er der England på menuen, og den kamp skal spilles tirsdag den 20. november, hvor der er kampstart kl. 18:00 på Blue Water Arena i Esbjerg. Vi følger selvfølgelig op på kampene, når de er spillet, og I vil kunne finde alt information på vores forskellige medier.

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Adam Sørensen er med i truppen, når U19-landsholdet skal spille to kampe mod Schweiz
Vores unge venstreback rejser sammen med resten af sine U19-holdkamerater til Spanien/Portugal, hvor der venter to træningskampe mod Schweiz. Disse to kampe kommer også efter en vellykket kvalifikation til næste års Elite Round, hvilket må siges at være flot af de unge danske drenge. Første kamp skal spilles i Huelva fredag den 16. november, og anden kamp skal afvikles mandag den 19. november i Vila Real de Santo António. Vi følger også op på disse kampe, og ellers kan i løbende følge med på DBUs side for landsholdsfodbold for herreungdom. Den finder I ved at klikke her.
To kongeblå talenter skal med U18-landsholdet til Spanien, hvor der venter kampe mod Ukraine
Frederik Winther, der de sidste to kampe har været udtaget til førsteholdstruppen, er udtaget til U18-landsholdet, som skal en tur til Spanien, hvor der venter to kampe mod Ukraine. Sammen med ham rejser også vores U19-målmand, Oliver Funch, der ligeledes er udtaget til kampene. Første opgør skal spilles fredag den 17. november, og anden kamp er mandag den 19. november, og begge opgør spilles i Huelva, Spanien. Vi følger op på resultaterne, når Winther er tilbage i Kongens Lyngby, og ellers kan i løbende følge med på DBUs side for landsholdsfodbold for herreungdom. Den finder I ved at klikke her.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Fredericia søndag den 11. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Læs også: Landsholdsopsamling: Kongeblå talenter med i vellykkede kvalifikationer til Elite Round
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Fire kongeblå talenter udtaget til U16-landsholdet
Læs også: I dag starter eSuperligaen – Se med på Canal9 og Dplay
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) DBU