SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT

Vi er klar med andet afsnit i vores dokumentarserie om genrejsningen af Lyngby Boldklub. Vi får et unikt indblik i balancen mellem at gå på gymnasiet og være professionel fodboldspiller, at være anfører og ikke mindst de sidste timer i tranfervinduet og jagten på Adnan Mohammad. Tag med ind i maskinrummet, hvor det hele foregår og få et sjældent kig bag kulisserne i en traditionsrig fodboldklub.
I løbet af efteråret vil der mindst udkomme to afsnit mere, hvor vi følger udviklingen i Lyngby-projektet og de kongeblå drenge som aldrig før.
Andet afsnit er præsenteret af Oddset – Danske Spil
#SammenForLyngby
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod HB Køge søndag den 30. september, hvor der er kampstart kl. 14:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Læs også: Lyngby Stadion bliver kontantløst – Første kamp er mod HB Køge
Læs også: Markus Backmann skriver kontrakt med De Kongeblå