Sæsonkort

De Kongeblå Hjerter 2.800 kr. 250 kr. pr. måned
Barn u.14 år - Fast siddeplads 749 kr. 69 kr. pr. måned
Barn u.14 år - De Små Vikinger*** Gratis*** Gratis eller 29 kr. pr. måned***

Masser af fordele for sæsonkortholdere

Som sæsonkortholdere i Lyngby Boldklub, opnår du en masse fordele, der rækker udover, at de naturligvis er sikret en plads til alle kongeblå kampe på Lyngby Stadion.

I kategorierne voksen, børn og pensionister er der 15% rabat på alle drikkevarer i vores boder på Lyngby Stadion, og derudover tilbyder vores fantastiske partnere en lang række rabatter. Klik her for at se alle rabatter.

Bliv medlem af De Kongeblå Hjerter

Konceptet ‘De Kongeblå Hjerter’ så dagens lys i sommer, og er vores nye premium-sæsonkort til dem, der vil mere end de sædvanlige sæsonkortfordele.

Som medlem af De Kongeblå Hjerter kommer du helt tæt på Lyngby Boldklub. Du får nemlig mulighed for at møde, debattere og høre fra nogle af klubbens centrale nøglepersoner gennem tre årlige tema-events – og du kommer helt ind i maskinrummet – blandt andet på transferdeadline-day, hvor vi i 1. september havde et fantastisk arrangement i klubhuset.

Prisen for at være med i De Kongeblå Hjerter ligger på 250 kr. pr. måned eller 2.800 kr. for et helt år, og udover de normale fordele som sæsonkortholder opnår du nedenstående fordele ved at blive medlem.

Klik her for at læse mere om De Kongeblå Hjerter

Er du allerede sæsonkortholder, men ønsker at opgradere til at blive medlem af De Kongeblå Hjerter, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk

#SammenForLyngby

*) Ved skift til abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

**) Er du mellem 14-17 år, kan du købe sæsonkort til studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

***) Børn under 14 kan melde mig sig ind i børneklubben De Små Vikinger og få gratis billet til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion. Skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal du købe sæsonkort.

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i 3F Superliga & DBU Pokalen.