Fire kongeblå talenter udtaget til U16-landsholdet

Sidst vi bragte noget om U16-landsholdet, var det da Maurits Kjærgaard og Oliver Kryger havde været i aktion i de rødhvide farver. De to spillere er igen udtaget til U16-landsholdet, men denne gang får de følgeskab af Filip Panjeskovic og Casper Winther.
Det er en samling denne gang, hvor der skal spilles en intern kamp, og de kommer til at være samlet i Nyborg den 31. oktober. Vi siger tillykke til de unge drenge, og vi håber de får en god samling.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod Fremad Amager onsdag den 24. September kl. 18.00. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: 500 skønne vikinger har meldt sig ind i “De Små Vikinger”
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Læs også: GiG bliver partner i Lyngby Boldklub
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk