Mød os til Grand Opening i Magasin i Lyngby denne weekend

Magasin i Lyngby åbner i denne weekend op for deres nye herre univers, hvor de holder Grand Opening, og vi kommer også til at være til stede. Hele weekenden vil der være events, hvor du kan gå på opdagelse på hele herreetagen og eksempelvis lave din egen gin, smage japansk øl, prøve deres lykkehjul og måske blive den heldige vinder af en af de massevis af cool præmier.
Lykkehjul og præmier fredag den 2. nov 16:00-17:30
Allerede i dag fra kl. 16:00-17:30 vil vi sammen med Magasin dele gaver ud via Magasins Lykkehjul, hvor Adnan Mohammad og Daniel Stückler vil være til stede. Man har mulighed for at vinde lækre præmier såsom sæsonkort, fodboldtrøjer, kaffemaskiner eller noget helt fjerde. Så kom ned og sig hej, hvor man også kan være heldig at få en fribillet til vores kamp mod FC Fredericia søndag den 11. november.

I kan se alle weekendens events her

Talk og vinsmagning med Mads Byder lørdag 3. nov 12:00-13:00
I morgen kan man i Magasins vinkælder smage på lækre vine, hvor man også vil kunne høre hele historien om redningen af Lyngby og det nye Lyngby-projekt, hvor Friends of Lyngby er i spidsen. Det koster den nette sum af 199 kr., og der er stadig ledige pladser, hvis man vil have en lækker eftermiddag i godt selskab.

Man kan tilmelde sig eventet her

Er du også vild med gin?
Så tilmeld dig denne workshop i Magasin Lyngby, i samarbejde med Vinkælderen. Her vil du lære meget mere om smage, dufte og hvad de forskellige krydderier kan tilfører til ginen. Du vil være i kyndige hænder, der sikrer at du får lavet en gin der falder præcis i din smag.
Hvor: Magasin Lyngby 1. sal herreetagen
Hvornår: lørdag d. 3. november.
Tilmeld dig et af fire hold:
– Kl. 12.00
– Kl. 13.00
– Kl. 14.00
– Kl. 15.00

Du kan tilmelde dig her

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Læs også: Kom til eksklusivt event med Mads Byder i Magasin i Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Johannes Fog forlænger partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.