Kom til eksklusivt event med Mads Byder i Magasin i Lyngby

Vil du med til et helt særligt event  lørdag den 3. november nede i Magasin i Lyngby, hvor Mads Byder fortæller hele historien, om hvordan Lyngby Boldklub blev reddet tilbage i februar. Mads Byder har været en af hovedpersonerne i den fantastiske fortælling, der endte lykkeligt tilbage i februar, da Lyngby Boldklub blev reddet fra konkurs i 11. time. Nu har du muligheden for at få hele historien i lækre omgivelser samtidig med, at du får lov at smage noget god vin i Lyngby vinkælder i Magasin i Lyngby.
Nedenfor kan I se, hvordan Magasin selv beskriver eventet, og I vil kunne finde link til at tilmelde jer det unikke event. Eventet bliver i øvrigt holdt i forbindelse med Magasin i Lyngby holder Grand Opening for deres nye herreunivers, hvor der sker en masse spændende ting fra fredag den 2. november til søndag den 4. november. Så tag da lige og kig forbi de nye lækre brands og butikker, hvor vi lover at Magasin virkelig har gjort sig umage og skabt en flot etage.

I kan tilmelde jer her.

Talk og vinsmagning med Mads Byder – Friends of Lyngby og Lyngby Vinkælder

En sen aften i februar sad en række lokale erhvervsfolk samlet om et spisebord i et parcelhus i Virum. Gruppen blev den aften enige om at redde Lyngby Boldklub i en spektakulær aktion, kort før klubben røg ud over afgrunden med de tidligere ejere.
Gruppen af redningsfolk, der senere blev kendt som Friends of Lyngby, var en broget flok – men en ting havde de tilfældes. Et stort hjerte for Lyngby Boldklub.
En af redningsmændene var Mads Byder, ejer af kommunikationsbureauet Help PR og en af Danmarks mest anerkendte inden for PR og kommunikation.
I dag er han talsmand for investorgruppen Friends of Lyngby, og kan fortælle om redningen af Lyngby Boldklub – både om den sene aften i Virum, og ikke mindst det arbejde, der siden er gjort for at skabe en mere bæredygtig, lokalt forankret fodboldklub.

I kan læse mere på Facebook eventet her

Hvor:
Magasin Lyngby
Lyngby Vinkælder
Hvornår:
Lørdag D. 3.11.2018
Kl. 12.00 – 13.00
Pris:
199,-

I kan læse mere om alle events i Magasin i Lyngby den weekend her

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Lyngby Boldklub lancerer frivilligeportal
Læs også: 500 skønne vikinger har meldt sig ind i “De Små Vikinger”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk