Oliver Kryger og Maurits Kjærgaard i aktion for U16-landsholdet

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Vi har en lille opdatering til jer på to af vores unge talenter, der har været samlet med U16-landsholdet den sidste tid. Det drejer sig om Oliver Kryger og Maurtis Kjærgaard, der begge har været i ilden for U16-landsholdet i to opgør mod Frankrig i sidste uge.
Onsdag den 26. September spillede drengene første kamp mod Frankrig. En kamp, der blev spillet i et hektisk tempo og med masser af energi fra de to hold. Heldigvis endte det hele med en dansk sejr på 3-2. Her var Maurits Kjærgaard med i 69 minutter, hvilket også var hans debut, og han kvitterede med en assist til 3-0 scoringen. Oliver Kryger så hele kampen fra bænken.
Næste kamp blev afviklet allerede dagen efter, hvor de danske drenge mødte et revanchelystent fransk mandskab. For det danske hold er det værd at nævne, at vores egen Maurits Kjærgaard var blevet udstyret med det ærefulde anførerbind i dagens anledning, mens Oliver Kryger ligeledes var med fra start og fik debut på venstre back. Det blev desværre en kamp, hvor Frankrig var bedre end dagen før, og tog en 2-0 sejr over de danske drenge. Maurits Kjærgaard spillede 62 minutter, mens Oliver Kryger fik 74 minutter på banen.
Vi er stolte af både Oliver Kryger og Maurits Kjærgaards indsatser for landsholdet og glæder og til at følge med i, hvordan det kommer til at gå dem i fremtiden.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Markus Backmann skriver kontrakt med De Kongeblå
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.