GiG bliver partner i Lyngby Boldklub

Vi kan byde velkommen til GiG, der bliver partner i Lyngby Boldklub, og vi glæder os mindst lige så meget som dem til samarbejdet. Anders Schæffer Heering, Head of Finance i GiG, siger om partnerskabet:
”Vi har en stor interesse for sport, og selvfølgelig dansk fodbold, hvor Lyngby har en historisk flot status. Vi er meget optimistiske omkring Lyngbys nye ejerkreds, Friends of Lyngby, som er i gang med at føre Lyngby Boldklub imod bedre tider, og vi kan ikke vente med at begynde samarbejdet med De Kongeblå!”.
GIG og Mesterbold.dk
GiG (Gaming Innovation Group) er virksomheden bag Mesterbold.dk, som er blandt de største internationale spillere i iGaming-branchen. GiG tilbyder forskellige løsninger inden for gambling, interaktiv underholdning og online marketing. Virksomheden der har over 600 ansatte er børsnoteret i Oslo, men med kontorer i bl.a. Danmark.
Mesterbold.dk er en sportsside med primært fokus på dansk fodbold. På siden finder man kampoptakter, blogindlæg, analyser, spilforslag og meget mere! Mesterbold er ikke et klassisk nyhedsmedie, og man kan i stedet læse mere dybdegående indhold, som man ikke finder andre steder.
I kan finde alle de lækre spil og indhold ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod Fremad Amager onsdag den 24. September kl. 18.00. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Læs også: Distinto bliver ny toppartner i Lyngby Boldklub
Læs også: Oskar Snorre udtaget til vigtige U21-landskampe
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk