Optakt og trup: Nykøbing FC venter i svær udekamp

Modstander: Nykøbing FC
Spillested: CM Arena – Poul Martin Møllersvej 8, 4800 Nykøbing.
Kampstart: Kl. 13:45 (runde 22) – Søndag d.17 marts
Entré: Voksen 75,- / Børn 50,-

Køb din egen plads på Lyngby Stadion i hele foråret med et halvårs-sæsonkort
Klik her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

Svær udekamp i Nykøbing venter De Kongeblå
På søndag skal Christian Nielsens-tropper en tur sydpå, når NordicBet Ligaens nummer fire venter i en svær udekamp. Efter De Kongeblå har startet foråret ud med to sejre ud af to mulige, er afstanden til oprykningsplay-off nu kun på fire point op til netop Nykøbing FC. Dette betyder at Lyngby med en sejr kan spille sig op omkring ‘de sjove’ pladser i række, hvor imod et nederlag vil isolere De Kongeblå i midten af tabellen.

Truppen imod Nykøbing FC:
1. Oskar Snorre
31. Thomas Mikkelsen
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
20. Nicklas Mouritsen
22. Magnus Westergaard
24. Gustav Harlev
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær
Frederik Winther

Weekendens modstander: Nykøbing FC
Værterne til søndagenskamp fra Nykøbing FC, er kommet godt fra start i foråret. Her er det blevet til en 2-0 sejr over Fremad Amager, samt en uafgjort imod liga-rivalerne fra HB Køge. Dermed ligger NFC på en foreløbig fjerdeplads i NordicBet Ligaen, á point med FC Fredericia på den playoff givende tredjeplads. Holdets topscorer er det tidligere Lyngby-talent Emil Holten, der har scoret seks sæsonmål og dermed nok til at toppe den interne topscorerliste i Nykøbing FC. Kampen bliver også et gensyn med flere tidligere Lyngby-spillere, da weekendens modstander har Emil Holten, Mads Kaalund og Mathias Tauber i truppen.

Bliv klar til forårssæsonen i Lyngby Shoppen – Åbent hver torsdag kl. 16-18 eller gennem linket:

Adgangsforhold:
Til weekendens kamp på udebane i Nykøbing, vil turen for de kørende billister tage omkring halvanden time fra Kongens Lyngby af til CM Arena, hvor der kan købes billetter i døren. Fanklubben Lyngby Fans har planlagt bustur til Nykøbing, hvor både transport, kampbillet og god stemning er inkluderet. Til de fans der eventuelt selv tager med toget til Nykøbing, kan det oplyses at turen har en varighed på på ca. tre timer. Der vil på kampdagen blive solgt øl og mad på CM Arena, og vi håber at se mange Kongeblå-trøjer på tribunerne søndag!

Billetentré:
Voksen: 75,-
Børn: 50,-

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Målfarlige Lyngby-stoppere sikrede 3-1-sejr over Thisted FC

Læs også: Lyngby BK vil skabe synlighed om FNs Verdensmål

Læs også: Reserveholdet klar til at spille med i mesterskabspuljen

Læs også: Flot kæmpende Lyngby-hold sikrer vigtig udesejr imod Hvidovre IF

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter