Reserveholdet klar til at spille med i mesterskabspuljen

Foråret i Lyngby Boldklub byder på mere end NordicBet Ligaen, når De Kongeblås reservehold er med i mesterskabspuljen. Efter en flot efterårssæson med nuværende cheftræner Christian Nielsen og assistent Thomas Kjærbye ved roret, sikrede reserveholdet sig gennem seks sejre og to nederlag førstepladsen i pulje 2 og dermed adgang til forårets mesterskabspulje. Vejle Boldklub og FC Helsingør blev begge besejret to gange, samt sejre over Esbjerg og SønderjyskE sikrede førstepladsen og den bedste målscorer i pulje 2.

Nu venter mesterskabsspillet og et gensyn med flere at landets størreste klubber i form af Brøndby IF, Aab og AGF. Lyngby-mandskabet møder alle tre modstandere både ude og hjemme, inden vinderen af reseveholdsligaen bliver fundet i midten af maj. Alle kampdage og tidspunkter kan ses nedenfor, hvor første hjemmekamp for De Kongeblå er mandag d. 1 april, når AGF gæster Lyngby Stadion kl.14:00. Første kamp starter mandag den 8. marts, når de kongeblå drenge rejser til Århus for at spiller mod AGF.

Køb dit halvårs-sæsonkort her og støt De Kongeblå i foråret

Kampprogrammet for foråret ser således ud:
AGF – Lyngby Boldklub, mandag d. 4. marts kl. 14:00
Brøndby IF – Lyngby Boldklub, mandag d. 11. marts kl. 14:00
Lyngby Boldklub – AGF, mandag d. 1. april kl. 14:00
Lyngby Boldklub – Brøndby IF, mandag d. 8. april kl. 14:00
Lyngby Boldklub – Aab, mandag d. 29. april kl. 14:00
Aab – Lyngby Boldklub, mandag d. 20. maj, kl. 14:00

Så kan du ikke få nok af fodbold med Lyngby Boldklub, så er dette muligheden for at opleve endnu flere af klubbens egne talenter folde sig ud.

Husk du allerede nu kan købe billetter til første hjemmekamp imod Thisted FC søndag d.10 marts
Billetter kan købes her!

Læs også: Flot kæmpende Lyngby-hold sikrer vigtig udesejr mod Hvidovre IF

Læs også: Lyngby BK vil skabe synlighed om FN’s Verdensmål