VIDEO – 3. AFSNIT AF SAMMEN FOR LYNGBY

SYDBANK PRÆSENTERER: “SAMMEN FOR LYNGBY” – 3. AFSNIT

Så er det her, 3. afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby”. I dette afsnit går vi tættere på ungdomsarbejdet i vores traditionsklub. Du vil få et dybere indblik i vejen gennem systemet, fra scouting og sammensætning af hold til ungdomstræning og hvor langt vores talenter når – se blandt andet Oskar Snorre til U21-landsholdssamling og Anders AC Christiansen i Malmö.
Skulle vi komme med et forslag, så kunne man jo passende nyde den nye Lyngby Pilsner, mens man ser afsnittet. Den er for nyligt udkommet, og der kommer i en 5-pack, 6-pack eller i en hel kasse med 18 stk. Man kan købe dem lige her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/merchandise/Lyngby_Pilsner
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Roskilde søndag den 25. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Læs også: To kongeblå talenter udtaget til mini-turnering i Belgien