Start-11 mod Viborg FF

Det bliver de nedenstående 11, der starter i dagens opgør mod rækkens tophold, når De Kongeblå skal op imod Viborg FF her kl. 13:45 på Energi Viborg Arena. Kampen kan følges direkte på TV3 Sport fra kl. 13:40 af, og der vil derfor heller ikke være Barberians Liveopdatering

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

På bænken er: Oskar Snorre (MM), Emilio Simonsen, Daniel Stückler, Rezan Corlu, Magnus Westergaard, Mads Carlson og Frederik Winther.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Fredericia søndag den 11. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Lyngby Boldklub lancerer frivilligeportal
Læs også: 500 skønne vikinger har meldt sig ind i “De Små Vikinger”
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk