VIDEO – Anfører-Ørnskov: Flere af os har halvondt i hovedet af at heade bolde væk

Den kongeblå anfører så flere ting lykkes i sejren mod Viborg, hvor det var fantastisk at se Hebos drøn gå op i krogen. Han fik også med at smil på læben sagt, at flere af drengene nok havde halvondt i hovedet efter alle de bolde, der skulle heades væk. Hør hele interview med Martin Ørnskov her.

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Fredericia søndag den 11. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Lyngby Boldklub lancerer frivilligeportal
Læs også: 500 skønne vikinger har meldt sig ind i “De Små Vikinger”
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.